When you need some shelter from the rain. When you need a healer for your pain. I will be there time and time again. When you need someone to love you. Here I am

Ja, hej. Tänkte skriva ett inlägg mitt i all stress. Fick helg idag, imorgon bär det av på körlektion och sen på skolan för att jag var tvungen fara till skolsköterskan, sen städa och packa, emma hämtar min resväska som hon ska låna och dra med hela vägen till bulgarien -inte avundsjuk, lovar-, sen på bussen för att sen landa i Malå och plugga heeeeela helgen, alltså onsdag-söndag, kul? Nej! Behövligt? Ja!

Min lista på saker som ska och måste bli gjorda snart.... åh stressssssss, älskar livet!

Analys av reklambild (som jag egentligen tror jag har gjort)
Anonns
Arbetsmiljölagen(sista jobbiga frågan)
Marknadsplan salongen med Lisa(gör klar det sista själv om det går bra för dig lisa?!)
Stress
Behov & Känsloprofilen
Individuell fördjupningsuppgift (Skrivit en a4 redan)
Personligtbrev
Språkhistoria

Filmanalys

Körkort

I alla fall två stycken saker avcheckade på listan idag och på god väg med den individuella uppgiften, önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: sandra the greatest

Tycker du det där är mycket? då ska du ta dig en kiiik i min "rest" mapp, överväger nästan på att radera allt och hoppas att ingen lärare märker mina borttappade uppgifter, är väll ungeför en miljard stycken............ :(

2010-05-11 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0