Baby I'm thinking of your love

Lite uppdatering kanske skulle behövas här, bloggen är inte så stor del av mitt liv längre känner jag. Men det är alltid kul att titta tillbaka och det är väl anledningen till att den fortfarande finns kvar.
Under denna långa helg har jag hunnit plugga massor, jobbat, träffat lite folk, legat ute i bikini, varit på en fest nykter, varit med min familj, sett första sommarkrysset och inte förstått att sommaren är påvääääg :))))))

en uppdatering av min att göra lista, är på god väg även om allt inte är klart än!

Analys av reklambild
Anonns (påbörjad)
Arbetsmiljölagen(sista jobbiga frågan)
Marknadsplan salongen med Lisa(bara det allra sista kvar)
Stress
Behov & Känsloprofilen
Individuell fördjupningsuppgift (Skrivit två a4 redan)
Personligtbrev
Språkhistoria

Filmanalys

Körkort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0