You're a rockstar, everybody wants you. Player who could really blame you, we're the ones who made you

Hej, gick hyffsat bra att köra idag. igen dog, jag höll mig på vägen, inget motorstopp och jag blev inte strypt. Efter en timme i bilen for jag ner på stan och traskade runt där en stund innan teori lektionen började och slutade så jag fick fara hem. Nu ska jag snart lägga mig och sova, ny dag väntar imorgon. Torsdag - snart är den här veckan över, skööönt :)

för övrigt så är det bra väder ute nu och snön smälter, känner mig sugen på en utlandsresa, någon annan som känner sig manad och vill följa så man slipper blända andra av den vita hyn hela sommaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0