There's a place in your heart and I know that it is love

Igår var pappa här på mötet på skolan som gick bra. Som sagt, berättar om det när jag har mer tid. Efter skolan for jag på teorin kursen och sen bjöd pappa mig på pizza. Efter maten for vi hem till mig och skurvade äntligen upp min säng på ben och skruvade isär den gamla så den kunde rymmas i förådet. Vi satt oss vid teven en stund innan han for hem.

Känner hur jag har kommit in i en rytm att jag är trött på kvällen och pigg på morgonen vilket är hus skönt som helst! Har sovmorgon idag och börjar kvart i ett. Jag vaknade av mig själv tio över sex imorse och var pigg! Men jag lyckades somna om och vaknade halv åtta. Läste på min bok och klev sen upp halv nio. Hur skönt som helst att bara få sitta och tare lugnt såhär på morgonen :) Nu ska jag borsta tänderna och fara till världens bästa klass i alla fall. Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0