keep on walking, keep on walking

Hej bloggen, saknat mig? Jag har inte dött bara inte orkat lägga ner en massa tid på bloggen när jag haft ett skönt lov :) Så vad har jag gjort under lovet då jo jag har; åkt skoter, grillat i backen, tagit en spruta, gått promenader, klippt mamma, sett film, spelat vattenpoker, träffat en massa folk, jobbat helg, varit på bilresa till finland och happaranda, gått på marknad i lycksele, varit med familjen, sovit och mycket mer :) Har ju jobbat idag och igår mellan 8.30-18.15 och 9.30-18.15 sjukt värt när man får cirka 2500 efter skatt på dom dagarna. sjuuuukt värt! =D Såg även melodifestivalen, kul att mina "favoriter" -om man kan kalla det de inom melodifestivalen- kom 2'a, 3'a och 4'a. Alltså darin på fjärde som jag tyckte hade en stark låt, tror dock den skulle ha varit ännu bättre med en annan artist. Eric Saade som hade det klart bästa framträdandet och var roligast att titta på och Salem Al Fakir på andra plats som jag trodde skulle vinna, han var ju faktiskt bra och kanske skulle kunna ha lyckats i europa också eftersom att den låten inte var typisk svensk. Men ne då ska anna bergendahl och hennes röda converse och ljus rosa klänning komma och förstöra min lycka. åhhhhh! ahja, borde inte ens bry mig.......Snart ska jag i alla fall sova så jag får mig upp tidigt på bussen till skolan imorgon.

fyra bilder från ikea och alko som jag snodde av jacki:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0