I was aiming for the sky ended up flat on the ground

hej !
åkte med bussen tidigare än satan till skellefteå idag, som alla andra normala måndagar. Kom till skolan och har nu schemabrytande i två veckor om olika årtal. Jag blev tilldelad 90'talet vilket jag tyckte kändes änkelt eftersom att jag ändå levt då, men nej det var inte enkelt och det står inte så där väldigt mycket om just 90'talet på internet och dom böckerna vi fått skrevs väl typ på 90-talet eller nått eftersom att det inte står något om det där. Menmen... Kom i alla fall hem från skolan och såg neew moon på datorn, oj vad jag längtar till eclipse kommer ut!!! imorgon har jag min första teroilektion på körskolan, fick veta idag att emma också ska göra teorin nu så det kändes inget annat än kung! :)

om det nu finns någon stackare där ute som inte sett trailern än så måste den ju får göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0