finns det ett pris för verklig dumhet, då har jag jag redan vunnit

Hej, igår efter att jag kommit hem från skolan åt jag mat och somnade i soffan till teven vid fem tiden. Sovde ända till klockan åtta innan jag vaknade men bestämde mig att gå och lägga mig redan halv nio så jag inte skulle hinna vakna till och ja, jag somnade direkt och sovde till åtta imorse då jag steg upp. Guld var det!

Idag har jag haft skola och efter det for jag på staans körskola och skrev in mig, på tiden med tanke på att jag redan fyllt 18 och varit det i över en månad. Men nu är det i alla fall äntligen gjort. Skulle köpa ett startpaketet för 2800 men böcker, körlektioner och teorikurs. Så första kursen är den 16 mars och jag bokade in första körlektionen till den 17'de. Nervös? svar ja! Tror jag måste köra med pappa på lovet hemma! :) Men nu ska jag ha körkortet innan sommaren har jag bestämt!! =)

För övrigt så hittade jag ett paket på mitt golv, herkules låg där, tack kassim! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0