Everything I do, I do it for you

Så var lovet här! Känns hur skönt som helst att veta att man får sova ut på mornarna i en och en halv vecka fram över, ännu skönare känns det att solen lyckades krypa fram idag. Det var visst ingen teorikurs idag, sista var igår så nu är jag hemma i lägenheten där jag hade tänkt spendera kvällen med att städa, packa och försöka betala min räkning som ska vara betald senast idag - men jag lyckas inte finna något jävla nummer på den eller nått. Sen ska jag i alla fall tillslut avsluta kvällen mid chips, dricka och film. Kändes rätt skönt! :) Imorgon åker jag till Umeå, också rätt skönt!

Denna oatraktiva kyckling hälsar GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0