bamse och lilleskutt hoppa ut i skogen då kan skalman.....

Hejjjjj. uppdaterar nu igen..........ja jag vet att jag är dålig på det. Igår så följde i alla fall Linn, Jacki och Matilda mig hem efter skolan. Jacki klippte matilda medans jag lagade mat som jag bjöd dom på. Efter det så for matilda hem och jacki fick färga mitt hår under tiden vi såg svanprinsessan :) Linn och Jacki for hem vid nio tiden då jag var rätt så trött och nästan gick i säng på en gång. Idag kommer pappa till skellefteå och vi ska ha möte med rektorn, min mentor och syon om min framtida skolgång. Berättar mer om det sen :) nu ska jag packa ihop datorn och fara på skolan. Tjing...

bild på jag och linn i nåda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0