you are my fire

Ett tag sen jag uppdaterade, jag vet. Har i alla fall hunnit beta av hela listan på att göra saker, har jobbat, köpt bil, träffat massa härligt folk, varit med familjen och sovit mer än vad man behöver. Har just gjort klart min sista skoluppgift för i år vilket känns förjävla skönt, imorgon har jag nationella som jag har missat tidigare. Så när det är gjort är allt klart och jag kan inte längre påverka mina betyg. Jag vet att dem inte kommer att vara dem bästa, men i alla fall bättre än förra året. Var tog motivationen från högstadiet vägen egentligen? Har i alla fall inte IG i något, skönt. Får vara stolt över mitt mvg i matte b helt enkelt, och frida sa att jag kanske skulle få mvg i psykologi om annat ett starkt vg.. lär ju bli det sistnämnda eftersom att jag brukar får nöja mig med ett plus i kanten som inte syns i betyget i slutändan.

I alla fall sitter jag och betar av det sista batteriet på datorn, min laddare har slutat funka. Datorn ska lämnas in över sommaren på torsdag och datorn är rensad på bilder, musik och filmer nu. Mycket fick slängas och resten är på ett usb-minne. Därför kommer jag inte blogga något mer på några dagar. Jag ska köra till umeå på torsdag efter skolan för att fara på carros examen på fredag. Känns rätt skönt också att min lärare berättade för oss att vi har schemabrytande nästa vecka och liksom försökte få fram att man inte behöver komma då och ifall har vi lektion till tolv. Skönt! Så sommarlovet är nära nu! Torsdag nästa vecka som avslutas med en fest med klassen!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0