so what i'm still a rockstar

Hemma sjukare än pesten själv har jag varit denna vecka, jobbat en dag - eller två? aja skit samma. Imorgon styr jag iväg till Skellefteå för att fira Emma och sen drar vi ut på Mollys tror jag. Har försökt peppa med Sandra, som även ska med! Annars kommer jag personligen att spring till Piteå i sömenen oc strypa dig med en fiskelina! ... eller något liknande. Linn verkar tveksam, och Jacki dug inte på att svara när jag sms'ar.. Hopplöst!! Men jag sviker inte Emma! Jag kommer om jag så ska komma själv! :) Jag tänker minnsan slå klackarna i taket!

Jag förra sommaren, lite brunar, lite längre hår - lika partysugen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra malin!!! :D

2010-06-17 @ 22:42:06
URL: http://emmatellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0