I wanna be a billionaire so fucking bad

Kom hem från en trevlig går kväll, trots lite folk på mollys gjorde vi det bra och hade riktigt kul även om jag bestämde mig för att gå hem runt ett. vaknade upp ännu mer sjuk och otroligt förkyld, men det är smällar man får ta.

Idag har det kungliga bröllopet äntligen gott av stapeln, som dem tjatat om det där. Själv har jag kollat på fotbollen istället, några avsnitt har jag givetvis sett eftersom att det visas överallt på alla kanaler. Jag tycker att det kan bli för mycket av det hela men dem må väl vara lyckliga med varandra. Jag tycker bara att det är lite överdrivet jobbigt att lyssna på kungafamiljen när dem tar så förbaskat lång tid att uttrycka sig och lite jobbigt med all vett och etikett som dem har. En himla tur att man själv inte föddes till prinsessa, för vissa är det tydligen en dröm, för mig vore det nog mer i liknelse med en mardröm. Jag tror att det skulle vara rätt jobbigt. Men det positiva med det hela är väl att dem bevisar att äkta kärlek faktiskt finns, dem har nog kämpat en hel del för sitt äktenskap, och det kan ju få alla att se ett litet hopp. Nåja, grattis då..


Kommentarer
Postat av: sandy

Lägg upp nå snygga bilder från i fredags nu;D

2010-06-21 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0