you change your mind like a girl changes clothes

Hejhej. Har grinat till flera avsnitt av oth nu, alltid lika bra! Nu ska jag snart börja skala morötter, göra iordning en dipp och ta fram light läst till let's dance ikväll för allt det där får jag ju faktiskt äta när jag gi'ar och det är GÖTT! Taggar nu med att lyssna på rabih jaber, får se om han dansar skjortan av sig ikväll. Hahahah! Undrar vem man ska hålla på, Gudrun schyman kanske, eller kanske inte?! haha, Möjligen Elin kling, molly sandén eller kanske idol matthias, eller blire kanske rabih. vet inte, bryr mig inte. Jag hejjar på alla! Förutom Gudrun då! hahah. I övrigt så har jag typ tjugo plagg kläder på mig, det är ruskigt kallt i min lägenhet och här brukar det alltid vara varmt och skönt ju. Har även laddat klart mobilen nu och har pillat lite på den. Även om innehållet inte har så stor betydelse för mig bara den funkar, det är utsidan som räknas . haah =)

En annan fråga, Varför dansar alltid daniel da silvas med dom snyggaste tjejerna och sen dreglar och känner på deras kroppar medan jurryn delar ut poäng. Iår dansar han med Elin hoppas han håller ögon och händer borta från henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0