sos please

Hejhej, idag hade jag frisör och psykologi på skolan och bokade även in min pappa på torsdag för att klippa sig hos mig. På psykologin fick vi se lite om katastrofen i Haiti och fick sen skriva om dom två olika kriserna och sen relatera det till sig själv eller någon annhörig. Vi hade kanske 50 minuter på oss att skriva och jag skrev mer än en och en halv data skriven sida och blev hyffsat nöjd med texten. Läraren är lite flummig typ men ändå jätte härlig tjej så jag tror psykologin kan bli rolig faktiskt! :) Har även beställt hem en klänning nu till min födelsedagsfest, temat är suit up och jag ville ha en ny klänning. Jag var yper modig och tog en rosa, den svarta var skit fin men kändes så tråkigt att lägga ut 500kronor på en helsvart vanlig klänning typ. Har också pratat med pappa och han sover här torsdag till fredag ! :) Blir jätte bra! Nu ska jag se paradise!

Klänningen

Kommentarer
Postat av: Anonym

niceeee ;)

2010-01-19 @ 22:12:35
URL: http://emmatellstroms.blogg.se/
Postat av: Simone

Sjukt fin. Kommer passa dig jättebra! :)

2010-01-20 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0