She wears high heels, I wear sneakers

Hej min kära vänner.

Går dagen ägnade jag till att slita bort alla min tapeter från mitt rum och ska snart börja plocka bort allt som finns här inne typ. För ett och ett halvt år sen byggdes nämligen en vägg här och det har inte blivit färdigställt än så nu har jag pressat dom att göra det klart någon gång, ska tapetseras, in med garderober byggas en hylla/vägg för ett hål typ - lite svårt att förklara - sen mysa till det lite vid min öppnaspis. Blir säkert bra i slutändan.

Idag har jag varit nere på banken och beställt efter ett leg som kanske var på tiden efter som att jag fyller 18 om 20 DAGAR, fan inte länge kvar nu! Så när jag hämtar ut det så ska jag även få internetbaken och ett nytt visa kort. =) Tror att jag åker till stan imorgon eller på lördag för att börja plugga på teorin som jag fortfarande inte har gjort. Känns bajs att lovet snart är över, men jag taggar sommarlovet i stället oherre vad jag längtar dit, även om det känns en bit bort när det är närmare 30minus grader ute.


Kommentarer
Postat av: maja

jag är avis på dig mallan!!!!!!!! =)

2010-01-07 @ 14:13:02
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0