man in the mirror

Konstigt att jag inte är trött än efter den gångna nattens sömn då jag inte hade många timmar att sova och dessutom vaknade av att jag trodde att min mamma och mina småsyskon var döda. Nu är jag pigg som en trött gris som for till england *hehe* dåligt skämt. I alla fall så EMMA såg att du ringt men jag stod i duschen då och har inga pengar på telefonen och tobbe jag förstod att det var ett skämt redan på första sms'et. haha, så lätt lurad är jag inte! Sen har det varit något konstigt med min toa, fick tag på pappa genom gratissms.se. haha! Men nu har det då äntligen slutat. Ska väl snart ge sängen ett försök, är ju trots allt inne på sista veckorna jag har den eftersom att jag ska få en ny =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0