la la la la la la la la la la

Hej, vaknade upp imorse för att gå och duscha. När jag duschat klart så fick jag samma illamående som igår alltså att jag skakade, svättades och ville kräkas. Men jag gjorde mig klar och drack min fruktdrink innan jag väckte sandra som aldrig verkade vilja vakna. Sen tog vi bussen till skolan för att få ett glatt besked om vårat underbara(!) schema. NOT! Usch jag hatar det! Vi fick även ett prov på fredan och vi har ett stort frisör prov på tisdag och ett stort i engelska på onsdag. Skjut mig någon!!

Gjorde ett snabbt eget schema..

För er som inte förstår så börjar jag 9.00 varje morgon utom onsdag då jag börjar 12.45 och jag slutar 15.45 ALLA dagar i veckan! Fan att vi inte slutar tidigt fredag alltså! Nu måste jag ta kvart över fyra bussen när jag åker hem och är då hemma vid sex istället för 14.20. INTE kung! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0