jag ska ooa hela natten ooa hela dan ooa hela natten skrämma slag på halva stan

Mamma, L-G, Alma och Elin var som sagt här idag. Dom kom med en massa tårta och pressenter, jag fick 10.000 kronor till mitt körkort, Wii spelet, en klocka och en matta! Tack så mycket! :) Har även glömt berätta att min pappa har beställt en ny säng till mig som present, jag har fått pengar av farmor och av åke, två hundra kronor på Gina tricot av Ulrika, en vinflaska av therese samt dom fyra twilight böckerna av Carro. :) Jätte fina presenter som jag tackar alla mycket för som har gett mig i förskott då! Imorgon kommer mina brudar hit och äter tårta, jag har mer än två bananstubbar som väntar i kylskåpet, inte dåligt! :)

Nu har jag inte länge kvar av mitt omyndiga liv, känns inte så himla speciellt faktiskt, men det är klart att det är skönt att äntligen bli 18 när man har väntat på det i sisådär fyra år! :D


Kommentarer
Postat av: gabban

grattisgrattis igen!!

2010-01-27 @ 01:19:46
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0