jag är så het så het, kan ingen svalka mig?

En hel jävla helg har sprungit iväg! Igen!! Helgen är allt för kort och veckorna för långa. I helgen har det varit en hemma kväll då carro har varit hemma, farmor och åke har hälsat på, ulrika och mikaela har varit här och har varit hos mamma och grattat elin som fyller år imorgon. Har även hämtat ut mitt paket och både klänningen och skorna satt bra! =) Imorgon åker jag till skellefteå, kändes drygt! Men men, ska gå och umgås med pappa nu. eller vänta, måste få skryta först, JAG FICK MVG I MATTE B!!!!!!!!! Jag är sjukt stolt över mig själv!!!


Kommentarer
Postat av: maja

grattis :D haha du är ju så smart :D

2010-01-25 @ 18:33:13
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0