i'm gonna show you tonight i'm just fine

Tjejerna -Linn, Lisa, Sandra, Jacqueline, Emma, Matilda & Jenny, har varit här och ätit tårta! Dom kom även med presenter till mig som var jätte fina!! Nu har dom farit hem men Sandra sover här!! =) Här har ni dom fina presenterna som jag blev jätte glad över, tack tjejer!! =D


You are unique kort, för dom som inte ser så är det en massa spermier och den inringade är jag!


Parfymprov, bodybotter, ansiktsmask, örhängen och en två som var en bonus från matilda som hon gjort själv! =)


Och en jätte snygg Michael Jackson tavla! Tack så hemskt mycket tjejer ni är bara för bäst! PUSSSSSSS!


OCH JAG ÄR GRYMT TAGGAD FÖR HELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0