gör mig till en stjärna, gör mig till en stjärna

Hej idag steg jag upp tidigt som attan och åkte buss till skellefteå, kände mig ovanligt pigg och sovde inte på bussen. Så när jag kom fram hoppade jag på bussen och tog med mig min tunga väska hem. När jag kliver in genom dörren ringer telefonen, telia, "hej din mobil har kommit" Jaha tänkte jag så jag tinade upp framför ett program av oth och sen hoppade på bussen för att fara ner till stan och hämta den. Jag tog ut pengar och hade tusen kronor mer än jag trodde. Toppen! Sen när jag skulle betala phonen så kostade den 1000 kronor mindre än jag trodde från början. WOHO 2000 kronor extra ! ;)

Jag gick och handlade mat för idag börjar jag med GI i en månad. Jag vet att många kommer att klaga på det och för att kanske få höra lite minde klagomål skriver jag här att jag vet att jag inte är tjock och det är inte anledningen till varför jag ska göra det här. För mig har det ingen betydelse om vad som står på vågen, har inte ens vägt mig så kommer inte få veta hur många kilon jag förlorar. Det handlar om en känsla och när det har gått så långt att jag inte längre trivs med min kropp och undviker att ta på mig vissa kläder så tycker jag att det är lika bra att göra något åt det innan det blir ännu värre. Så nu hoppas jag för allt i världen att inte alla ska tjata på mig för det blir endast jobbigt. Mitt liv, mitt beslut liksom. Kommer försöka så gått det går men kommer förmodligen att fuska lite lätt imellanåt. Sen börjar jag ju träna så fort min förbaskade förkylning har försvunnit.



Kommentarer
Postat av: Anonym

det värsta som går att göra är att lyssna på andra som tror sig tycka eller veta något som de inte gör.. kör ditt race mallan :D så länge du trivs me de:)

2010-01-08 @ 21:55:49
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0