Du är här, jag är frusen, du är en av flera tusen. I en plastburk för oss unga, är du där med mun och tunga?

Bussen imorse var inte härlig, kände mig död på skolan och sov en och en halv timme när jag kom hem från skolan. Jag taggar helgen något fruktansvärt och lyssnar på en massa musik, bland annat en massa gamla godingar - låt veckan gå fort!! I alla fall så följer Sandra mig hem på fredag och Linn, Lisa & Jenny kommer på lördag, sen får vi väl se om hanna och någon mer kommer. vore ju kul! Hoppas på att det kommer blir fruktansvärt roligt - jag är taggad till tusen!

I alla fall ska jag ge stora grattis kramar till min lillasyster elin som fyller 2år idag


och min BB-kompis Robin, stor dag, 18år!! :D

Hahahahahahha, helt normal kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0