my heart will go on and on

Imorse när jag vaknade gjorde jag mig klar och for ner på stan en snabbis. Köpte lite pressenter till mamma och elin, är klar till mamma och har lite kvar till elin. Hann även köpa en baströja till mig själv på gina, har en svart så jag köpte en grå för endast 49kr. Sen for jag på ica och inhandlade ännu mer mat. Mitt kylskåp är uppfyllt typ och har nog aldrig tidigare köpt så här mycket mat förut, men de äre värt =) Idag gjorde jag tacoköttfärs och åt det med sallad, gurka, tomat, lite ost och dressingar. Det var sjukt gott! Ikväll har jag sett robinsson och ätit färska hallon. Har inte pluggat nåt än, men vet som inte vad jag ska plugga på? kommer gå bajs. hoppas vi får det uppskjutet. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0