palla rubriker?

Carro sover och jag har tråkigt!

Namn: Malin ida sofie Nilsson
Kallas för: Mallan ibland men oftast bara Malin
Stjärntecken: Vattuman
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Öronen och naveln
Tatueringar: Ingen alls
Längd: 159 cm
Skostorlek: 36
Hårfärg: Brunett, för tillfället i alla fall
Fräknar: Ja
Motto: Har fan inget, lev livet typ.
Kär? Tyvärr inte
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det har jag önskat väldigt många gånger, ja!
Tycker du att du är attraktiv? Nej, tyvärr har jag inte det självförtroendet
Dricker du? Händer väl ibland
Röker du? Nej, det gör jag inte
Vilket schampo använder du? Matrix volym schampo
Vilken parfym använder du? Olika
Vad är du rädd för? Är fruktansvärt rädd för ormar, jag gråter om en orm finns i närheten av mig.
Gillar du att tvätta? Nja, städa är värre men tvätta är ju inte kul
Gillar du berg- och dalbanor? Älskar berg- och dalbanor

Senaste…
Filmen du hyrde? Oj, var fan länge sen jag hyrde film nu.. minns faktiskt inte.
Filmen du köpte? Ingen aning
Låten du hörde: Var nog nån låt då jag åkte bil för ett tag sen.
Låten du laddade ner? Låter störd men vet inte det heller
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Pappa tror jag
TV-program du såg? Ser CSI eller nåt nu
Person du tänkte på? Har inte tänkt på någon speciell idag tror jag

Favorit…
Låt: Finns många bra men dom jag alltid gillat är michael jacksons underbara låtar, kan inte välja av dom
Sak att göra: Umgås med härliga människor
Sport: öhm.... handboll är ju svin kul!
Dryck: Coca cola
Kläder: Tights och stor kofta är typ det skönaste som finns!
Film: Twilight
Bil: Vet inte
Serie: One tree hill

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
För många gånger
Gråtit över en flicka? En vän, ja!
Ljugit för någon? Har väl hänt, ja.
Varit i slagsmål? Har väl varit "den jobbiga tjejen" som sprungit imellan och försökt stoppa det.
Blivit arresterad? Typ inte? tror inte det i alla fall.
Träffat någon från internet IRL? Har jag säkert gjort, tänker inte så mycket på sånt.

Antal…
Gånger du varit kär? Tre tror jag, men endast en som blivit något bra av, eller bra och bra? haha
Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? Borde man veta sånt?
Tjejer du kysst? Några styckna
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Flera stycken, mer eller mindre. Dock träffar jag dom för sällan tycker jag själv.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet faktiskt inte, ett antal gånger i norran, ingen större tidning.

Senaste…
Boken du läste? Oj, jag läser inte böcker.
Personen du fick e-mail av? Skräppost endast
Personen du fick brev av? Brev, haha var väl säkert när jag var brevkompis med min "bästis" i lågstadiet som bodde en gata bort. HAHAHAH! nej men jag vet inte, brukar man skicka brev idag?
Personen du fick sms av? Simon Lindahl
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Alla alla? Har typ inte hänt.
Saken du köpte? Godis på hemma kväll
Vad har du gjort idag? Köpt tapeter åt mamma, en klocka till L-G, godis till mig och carro samt ätit middag och sett teve.
Brukar du svära mycket? För mycket.
När stiger du upp på morgonen? allra helst stiger jag upp mellan 11-12 men det brukar ju inte få hända så ofta
Vad har du på dig? Jeans med skin framtill, "svart baströja", grå stor kofta, stort kedjehalsband, svart diadem med paljettrosett på och en filt.
Vad ska du göra ikväll? Kvällen har redan varit och jag har spenderat den med min syster framför teven med godis och cola!
Vad är du allergisk mot? Jag är inte allergisk mot något vad jag vet.
Var har du ont? I min rygg
Använder du hårspray? Ja!
Kan du stå på händer? Har jag ju kunnat, men har inte provat på ett par år.
Håkan Hellström eller The Ark? Åh, svårt val. Skulle säga ingen av dom. Men jag gillar håkans texter så det får bli han.
Salt eller socker? Älskar allt sött men föredrar salta -eller sura- godisar framför söta. åh kan inte välja!
Gillar du ketchup? Ja, självklart
Är du glad nu? Inte ledsen i alla fall.
Var du glad igår? Var jag säkert
Vad dansar du till? Partymusik
Stockholm är… ? Sveriges huvudstad?
Göteborg är… ? Sveriges härligaste stad?
Kan du sjunga? Hahah verkligen inte, önskar att jag kunde.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti tror jag nog.
Land du vill besöka? Finns väldigt många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0