and that's the way it is

Hej, helgen spenderades till att umgås med några killar och se film och så, jobbat, pluggat, sovit, firat mamma osv. På tal om fira, snart fyller jag 18år och hade ju som tänkt ha en fest på grund av det. Jag har bokat lokal men jag är medveten om att flera inte kommer att kunna komma eftersom att lycksele har sin duvan cup då. Dock så blev det ju ingen borgen så. Det här är absolut ingen inbjudan till alla som vill komma. Kommer förmodligen att skriva till folk jag vill ska komma, kommer säkert inte skriva till alla men dom som jag inte har något emot eller är bekant med får ju titta in. Plus dom vänner jag glömmer bjuda men ni vet nog vilka ni är. Ifall man är osäker på om man får komma kan man ju i alla fall fråga. För det finns personer som jag inte vill ska komma dit också av olika anledningar! Har ju inte så många läsare på min blogg så alla kommer ju inte läsa det här precis. Jag hoppas att det kommer bli kul i alla fall och jag hoppas att några klasskompisar kommer =) Så hoppas inte allt för många av mina vänner nödvändigtvis kommer att vistas i lycksele då!  Ha en bra kväll, nu ska jag fortsätta titta på paradise!

Min "17års fest" förra året =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0