2010

Hoppas alla har haft en bra början på 2010!
själv är jag ju i umeå och har varit det sen nyårsafton. När jag kom hit fick jag beskedet att stan var stängd och fick därför inte köpa någon nyårsklänning, så julklänningen fick duga. Vi skyndade oss att göra oss klara för klockan tre skulle jag, carro, maggi, kassim, hisham, ismail, hussein, hassan & haidar(ursäkta fel stavningar på namnen) se bion avatar i 3d, inte dålig film men heller ingen höjdare tycker jag. Sen hem och fortsätta göra oss klara för att klockan halv åtta äta kinesiskbuffe. Efter det släppte vi av maggi för att hon skulle vara med sina kompisar. Så vi for hem spelade en massa spel och ja jag måste skryta med att jag vann twister när jag spelade, en av två gånger vann jag i poker och tillsammans med ismail vann vi ett ord spel =) dock var jag inte bra i geni menmen... Tre killar for ut och fem var vi kvar och for ut på stan för att se på raketerna sen tillbaka och äta lite gott och så. Halv åtta somnade jag efter en lugn och trevlig kväll. Skön nyår tycker jag :) Bilder kommer senare istället får ni en bild från jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0