you never be alone

Dag 3 - Varför bloggar jag?

Jag bloggar för min egen skull, jag tycker att det är roligt att kunna titta tillbaka på vad som hänt i livet både roliga och tråkiga saker. Sen är det ett perfekt sätt att spara bilder på. Jag har bloggat sen Mars 2008 och då var det nog mest bara för att testa, men efter det har jag varit fast. Ibland bloggar man mer och ibland mindre, men sen min start är det bara en månad som jag inte bloggat någonting alls. Jag tycker också att det kan vara otroligt skönt att få skriva av sig ifall man går och bär på något, ja nästan som en dagbok bara det att alla kan läsa den. Sen hoppas jag att det finns dem som kan tycka att det är roligt att ta del av mitt liv också...

en av de första bildenra som las in på min blogg, tror minsan att jag var i en svacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0