Would you die for the one you love, hold me on your arms tonight

Dag 1 - Om mig

Tänkte bara gör en kort presentation om mig; jag heter Malin Ida Sofie Nilsson och är 18 år gamal. Jag är uppväxt i Malå där båda mina föräldrar än så länge bor kvar. Själv bor jag i en lägenhet i Skellefteå och pluggar sista året på John Bauer gymnasiet. Jag är glad att jag inte längre är den personen som väljer att dricka varje helg eller den personen som ligger runt endast för att få bekräftelse. Jag har blivit en människa som är mån om mig själv och är också mån om andra människor. Ifall någon nära person till mig mår dåligt får jag uppriktigt ont i hjärtat och skulle verkligen vilja göra allt för att få den personen upp på benen igen, men det är inte alltid lätt. Jag hör till den delen av befolkningen som tycker att pengar gör en lycklig, visst kan man vara lyckig utan det också men jag tycker absolut att det ger en glädjekick att handla lite, speciellt när man känner att man faktiskt har råd med det. Jag har också fyra syskon som jag älskar över allt, hela min familj står mig väldigt nära hjärtat och för mig finns det inget bättre. I övrig är jag en person som ofta skrattar, har otroligt dålig humor, är ett filmfreak(romantiska filmer och disney framförallt), en grubblare utan dess like, minns små saker lätt som t.ex. födelsedagar och är kär i kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0