Time, sometimes the time just slips away. And your left with yesterday, left with the memories

Dag 20 - Mina skolklasser

Jag har ingen bild på min första klass, den gick jag i från förskolan till sexan. Där umgicks jag i alla fall med Olle, Victoria, Linn och Hanna. Men eftersom att vi gick i spår ända upp i femman så umgicks man ju både med yngre och äldre personer mycket också.

I sjuan bytte vi klasser och nästan hela min förra klass blev kvar med nästan samma personer men jag hamnade i A och Olle hade jag med mig. Tyckte om min klass i högstadiet, kunde bli förbannat less ibland, men antar att man blir det på killar i den åldern. Jag umgicks i alla fall mest med Julia, Maja, Gabban, Evelina, Linn, Bea, Olle, Niklas, Robin, Oskar, Olov & Chroffe. Saknar klassen ibland  i alla fall och det skulle vara kul att hitta på något någongång.



I gymnasiet flyttade jag som känt till skellefteå och började i en klass som innehåll 26 tjejer, nu är vi 23 stycken kvar och jag tycker om min klass otroligt mycket. Vi hade absolut bäst gemenskap i ettan och då hade vi otroligt roligt, sen dess har det blivit mer grupperingar, tråkigt tycker jag men jag trivs otroligt bra med mina tjejer. Jacki, Sandra, Matilda, Emma, Linn, Lisa & Jenny. Kommer absolut och sakna det efter studenten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0