Somrar svepte fram, jorden värmde våra fötter där vi sprang

Dag 11 - Det här saknar jag

Jag tycker inte det finns så mycket som jag saknar i livet, jag har vad jag behöver för att klara mig, det har jag faktiskt. Sen finns det ändå alltid saker som man saknar, det finns många människor jag saknar och förmodligen många människor som jag kommer att få sakna så småning om. Men det är ju bara ett täcken på att de personerna hasr påverkat ens liv till det posetiva. För det är faktiskt så att människor väljer att gå olika vägar, även om man fortfarande kan hålla kontakten så kommer inte allt att vara som det alltid har vart och det är det som är det roliga i livet, att träffa på nya människor och ibland få vända blad och börja om från början. Jag saknar också kärleken, det gör jag, men jag skulle ändå inte vilja ha ett förhållande just nu. För skulle jag inleda ett förhållande just nu skulle det förmodligen vara här någonstans, och jag vill inte bli fast. Det behöver ju inte betyda att man bli fast men jag vill vara säker på att jag kan göra det jag känner för och flytta dit jag vill utan att jag ska måsta tänka på någon annan människa för det handlar faktiskt om mitt liv. Men som jag sa, jag har allt jag behöver just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0