She says we've got to hold on to what we've got

sjukt sjukt sjukt dålig uppdatering måste jag säga. Den 23'dje fick jag jobba, vilket jag tyckte var otroligt roligt! Och sen på kvällen hade vi julklappsutdelning hos pappa. På julafton åt vi julbord, såg kalle och fikade hos Jill och åkte sen hem för att invänta tomten. Jag fick fin fina julklappar som en kandelaber, en bilstereo, parfymer, en hög med filmer, 2700 kronor i handen, presentkort på bikbok, underkläder, en hårddisk, sängkläder, bodylotion och sånt m.m. m.m. Igår var jag ute, träffade mycket folk och hade trevligt. Nu taggar jag nyår istället, efter många om och men blir det denna nyårsklänning från nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0