Love is my drug is my medicine

Dag 14 - Som barn var jag

Hade tyvärr inte möjlighet att skriva igår så jag gör det nu istället...
Som barn var jag i alla fall en blond unge med tjocka kinder och limpmage - platt på sidorna och en limpa i mitten, otroligt charmigt? -. Jag fick lära mig en hel del av mina systrar, trodde jag i alla fall. Jag var rätt lättlurad och trodde länge att man dog ifall man inte vickade på tårna. Jag dansade linedance i några år och var världens linslus, jag fanns med överallt på alla bilder. Jag började bry mig tidigt om vilka kläder jag hade på mig, tog aldrig på mig något jag tyckte var fult och detta började redan i fem års ålder, ifall det var fint eller inte är en annan fråga. Jag älskade att leka att jag var med i ett tv program, matlagning var det bästa. Skickade brev med kompisar på gatan bredvid och ville nog vara lite äldre än vad jag var och mina drömyrken var artist, skådespelare och programledare ifall man inte räknar med den tidiga åldern då jag vill bli posttant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0