i'm so sick of love songs, so tired of tears

Har haft feber idag, hela dagen - otroligt uttröttande. Jag låg kvar i sängen tills det mörknade, sen har jag för flyttat mig mellan tvn och soffan ungefär vilket inte är bra för min rygg den värker som attan vill jag lova. Har ingen febertermometer hemma men det känns om man har feber trots allt. Till detta har jag haft en extrem huvudvärk, men jag ska inte klaga, slipper jag kräksjukan så är jag nöjd.

Har stängt av telefonen precis hela dagen, har inte orkat med något eller någon idag känns det som. Har fått era sms matilda och emma, kul att ni saknar mig på skolan - mindre kul att det ska måsta låta så aggresivt - skulle aldrig vara borta för att vara elak mot någon av er, man rår ju faktiskt inte för att man är sjuk. Sen är jag mycket ledsen Matilda, men tror inte att jag kommer att kunna komma på skolan imorgon heller. Hoppas det går bra ändå, eller att det går att göra senare när jag kan vara med. :/ Nu ska jag använda mig av gratissms.se för att få tag i min pappa och sen ska jag sussa, godnatt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Undrar bara varför du måste skriva nåt sånt på din blogg? och vars jag skrivit aggressivt? Det jag skrev till dig var att vi var tvungen fixa till idag, eller iaf att du kunde svara så att jag kunde ta smyckena. Nu fick jag improvisera och visa bilder istället. I fortsättningen ser jag att du hellre skriver meddelanden till mig personligt till min mail /facebook och gärna så att jag hinner se det i tid.

2010-12-21 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0