I'm falling in love with your favourite song, I'm gonna sing it all night long

Har i över en månad kollat och hållt utkik efter nyårsklänningar och står nu här utan resultat.. hade bestämt mig för klänningen nedanför men den satt inte så snyggt på som jag hade hoppats, så den uteblev... Så har ni några tips på fina klänningar passande till nyår - hör av er. Förövrigt har jag ingen aning om vad jag ska göra då heller, känner egentligen för att dra någonstans - men den som inga pengar har. Ska ni göra något roligt på nyår, som inte kostar gigantiska summor med pangar så hör av er ifall ni vill ha med mig :)


Kommentarer
Postat av: maja

Jag tycker vi ska dra en oldschool! :)

2010-12-19 @ 22:52:57
URL: http://majamajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0