Ge mig en svårknäckt nöt, sötare gröt, djupare dopp i grytan

Dag 17 - Om jag vann mycket pengar

Om jag vann mycket pengar skulle jag börja med att gå en vända på stan och köpa allt jag ville ha utan att titta på prislapparna. Sen skulle jag åka på en utlandsresa och ta med mig dem jag vill ha med mig. Sen skulle jag nog spara pengar för att sen kunna köpa en ny bil och ett hus. Det beror ju självklart på hur mycket pengar man vinner. Men om jag vann mycket pengar och hade jobb skulle jag inte sluta arbeta, så otroligt tråkigt det skulle vara, däremot skulle jag kunna gå ner till en halvtjänst om jag hade vunnit riktigt mycket pengar. Hade jag vunnit riktigt mycket pengar hade jag också gett bort en del, till dem som verkligen behöver de. Önskar mig en trisslott med 25.000 kronor/månaden i 25år. Tack tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0