Five hundred twenty five thousend six hundred minutes

Dag 15 - Mina favoritbloggar och varför jag läser dem

Jag vet inte om jag egentligen har några favorit bloggar jag prukar läsa paows, hugorosas, dessies, kissies, kenzas, gaybloggen, tyras, blondinbellas, victoriatörnegrens, annies, lisaplace, elinkling mfl, vissa mer andra mindre. Mest för att de bloggarna uppdaterar mycket, vissa tycker jag inte ens är bra men har det som tidsfördriv. Roligt att läsa de "vanliga" bloggarna (bloggar utan tema) när det händer något. Som när paow hade varit otrogen eller när bloggbråken var i full gång. För då hade man något att följa.

Roligast att läsa tycker jag att mina vänners bloggar är, men alla är ju inte lika bra på att uppdatera dock... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0