Fem fingrar ska skydda dig - ett är månen, ett är solen, ett är polstjärnan bakom molnen. Ett är hopp och ett är tro - handens fem fingrar, vaggar dig till ro

Dag 13 - Det här upprör mig

Jag ska fatta mig kort... jag blir fruktansvärt upprörd när folk har orättvisa åsikter, med det menar jag när folk tycker att vissa människor är värd mindre än andra t.ex. Om det beror på hudfärg, pengar, bakgrund, föräldrar, vänner, utseénde o.s.v. spelar ingen roll. Alla människor är lika mycket värda och även om det inte går att behandla alla precis lika, även om man skulle vilja, är alla människor värda att behandlas bra. Jag hatar mobbing, rasism, krig, stora klasskilnader och liknande saker - det gör mig upprörd

Kommentarer
Postat av: Maggi

Kan du komma och jobba på min skola då?? Jag blir lika upprörd som du och här händer det du beskriver Hela Tiden. Jag tycker att det är så tragiskt!! Jag har dedikerat en låt åt alla skitungar. "Ignorance" med Paramore. För det stämmer!!

2010-12-14 @ 18:52:57
URL: http://sportsmedicine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0