Every single day, every time I pray, I'll be missing you

Dag 6 - Den värsta dagen i mitt liv

Den här dagen minns jag som om det vore igår, men ändå känns det så otroligt länge sen. Egentligen har jag haft värre dagar men den här dagen kom att ge mig den värsta perioden i mitt liv -någonsin- och det gick från att aldrig haft riktiga problem till att få enorma.

Jag och Sandra hade varit nere på byn tillsammans, det var i slutet på sommarlovet och jag minns att jag hade ett blått linne på mig. Vi hade bokat det lilla spa som fanns i Malå för att vara på på kvällen, men nu var vi hemma hos mig i min källare och såg filmen Crossroads. Under tiden var det några som knackade på dörren, jag hörde att det pratades lite om Carro och Simon men jag reagerade inte speciellt mycket då det ofta var strul med just dem hemma hos oss då. När dem farit ropade mamma på mig och jag kom upp mamma satt på bordet, och Therese och ett eller två av hennes barn stod brevid, mamma bad mig att sätta mig på stolen nedanför henne då hon berättade att Simon tagit livet av sig. När jag sen frågade hur och hon berättade att han hade hängt sig så brast jag ihop i hennes knä en kortare period och gick sen ner till Sandra igen. Minns att jag inte riktigt kunde få fram orden när hon frågade vad som hade hänt, och när jag till sist fick det föll jag ihop på golvet gråtandes. Sen på kvällen for ändå jag och sandra på vår spa kväll vilket var riktigt skönt, det var den sista kvällen jag levde i oförståelse om vad som hänt. Efter det förändrades mitt liv totalt och jag gick in i en otroligt djup depretion. Simon kommer alltid förbli en del av mitt liv, jag saknar honom men skulle inte önska honom tillbaka. Han har det bättre där han är nu.

8 Juli 1987 - 10 Augusti 2005, Vila i frid♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0