Ett gott nytt jul, ett gott nytt jul, blind, tjock, döv eller ful

När jag vaknade i morse satt febern fortfarande i så det blev förståss att vara hemma idag också, senare under morgonen har nog febern försvunnit och nu har jag bara huvudverk och är slö. Pappa har varit förbi här på morgonen, men han fick så klart fara på stan utan mig nu då jag är sjuk. :/ Åker i alla fall med honom hem idag, så nu har man alltså jullov vilket är mycket välbehövligt. Ska snart hoppa in i duschen och sen packa det jag ska ha med mig hem. Julafton på fredag, julklappsutdelning hos pappa på torsdag. Var tog tiden vägen?

Bilder från förra julen, julafton hos pappa, juldan hos mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0