but dreams are coming true i standing here with you

Dag 9 - Mina drömmar

Jag har under mina år lärt mig att man inte ska drömma för mycket, eller i alla fall inte ha alldeles för stora förhoppningar, för då blir man bara besviken. Men det är klart att man ska få drömma, jag drömmer mig ofta bort i mina tjejfilmer, men jag har ett logiskt tänk bakom det och förstår att allt det som jag drömmer inte kan inträffa.
Till mina lite mer realistiska drömmar då, jo jag önskar att jag någon gång (om tio år eller så) bor i ett stort och fint hus -helst i funkstilen-, har en sambo som jag verkligen ser kärlek i, två barn och en riktigt stor garderob samt ett jobb som jag känner att jag verkligen trivs med och bor i en stad som jag kan kalla hem. Innan detta hoppas jag givetvis att jag har hunnit leva livet ordentligt, vill absolut inte ha barn för tidigt, hunnit se mycket av världen och gjort det jag vill prova på. Det är mina drömmar, jag ska göra vad jag kan för att dem ska slå in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0