why does it rain, why does it hurt

Sitter i min lägenhet, så har en vit hall nu mera, perfekt. men min hatthylla sitter inte på väggen och spegeln och den lilla byrån är inte här pga olika anledningar. Men snart kommer det väl på sin plats också. Åh kommer inte vilja flytta i från den här lägenheten sen, jag älskar den! Skulle inte klara av att bo i ett litet råtthål, med världens fulaste tapeter eller typ ingen egen dusch. Fyfasen, tycker synd om alla som har det så. Om ett tag ska jag visa bilder på min älskade lägenhet för alla som inte sett den. :)

Från det ena till det andra, det börjar bli riktigt mörkt ute på kvällarna nu vilket inte känns så jätte bra menmen. Har inte orkat packa upp allt än, men måste nog göra det snart eftersom att väskan till turkland snart ska börja packas (a) Nått annat jag måste göra är att sova. ska orka kliva upp och duscha imorgon och sen tar jag nog den tidigare bussen till skolan! Då får jag träffa dom bästa och sen stannar nog sandra här efter skolan. orkar inte skriva mer nu. hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0