jag vill nåt mer än leva småstadsliv

klockan är halv tre och jag är fortfarande vaken. tur att jag börjar sent imorgon, även om jag hade tänkt hinna med en massa saker imorgon innan jobbet. Idag har jag ju i alla fall jobbat och sen for jag till simon, chips, cola. Bert och hipp hipp hora. helt ok. Sen jag kom hem har jag stannat vid youtube som alla andra kvällar. finns så jävla mycket klipp som går att kolla igenom alltså. herregudarnsss. Här får ni två av den mängderna av klipp jag brukar titta på

ett roligt klipp. Nile City med Pelle. hahahah nile city är så jävla kung, men det här är min favorit!

Det blir också mycket musik och mycket disney, sååå ni får skönheten och odjuret. loveit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0