från och med du

Börjar bli dags för lite uppdatering på den här övergivna bloggen känner jag, även om det inte kommer bli ordentligt förän jag fått tillbaka min dator.

Den här sommaren har varit utan tvekan det tråkigaste i mitt liv, sorgligt att säga det. Men jag var sjuk i början av sommaren trots det for jag och firade Emma i skellefteå, gick på mollys och så. Det gjorde förstås att jag blev ännu mer sjuk och låg hemma midsommarafton i feber. Sen åkte jag till Umeå och såg eclips, shoppade, umgicks med min syster osv. så for inte på musik vid malån, vilket jag inte ångrar speciellt mycket. Sen blev det faktiskt soligt i några dagar och jag kunde ligga ute innan jag for på stadsfesten, vilket var en grymt rolig helg - slog inte förra året men kul ändå. Efter det har jag jobbat resten av sommaren och alla helger, ska nu klockan fyra gå in på min femte jobbar helg på raken, börjar bli aningen less. Jobbar ju även nästa helg så får en ledig dag innan skolan börjar om det 24'de. Sen jobbar jag två lördagar på rak och sen en hel helg till innan jag äntligen får en ledig lördag-söndag. Sen har jag ju också träffat lite folk, sett film, varit med min familj. osv. Trots allt jobb är det värt varendra krona fick min första lön idag på drygt 12.000 efter skatt, får en till lön i september som är ungefär likadan kanske lite mer. Och någon lite tusen lapp i oktober. Så det är absolut värt det.

Klickade föresten hem ett par skor idag som jag har tittat på ett tag, älskar dom mer och mer för varje gång och ca; 350kr är dom absolut värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0