en helt ny värld en plats jag inte visste fanns

Känner mig såå slö idag, orkar inte röra mig. Ska väl egentligen vara duktig och fara till mamma och städa och börja packa väskorna för att om några dagar dra sig tillbaka till lägenheten igen. Var tog sommaren vägen? känner mig inte så utvilad och frisk på att ta in ny kunskap som jag önskar att jag gjorde. Men det är bara att bita ihop. får ju i alla fall träffa min fina klass, även om halva är utomlands typ. Jag är så sjukt avundsjuk, speciellt efter som jag ser ut som om det vore februari, alltså aningen blek.

skulle föresten vilja ha en sån här ring från
"style by tyra"men den ser ut att vara slut, synd.
kommer den in igen är det jag som haffar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0