du ligget tätt intill och jag känner hur du andas - att älskas utav dig är det vackraste för mig

Mindre än en timme kvar tills jag börjar jobba, och allt det som jag skulle ha behövt göra idag -eller i alla fall på börja har inte blivit gjort. tvätta, packa, laga lådor, städa osv. mamma, lg, alma och elin är påväg till mallorca, eller ja dom bör väl vara framme snart. pappa är och hjälper maggi att flytta ner till söderhamn. så den 6'te jobbar helgen i rad är jag ensam hemma, precis som dom fem tidigare och kanske nån helg innan det också. dessutom båda husen. ha-ha. Hade varit så fruktansvärt skönt att vara ledig i helgen. känner hur jag riktigt hade njutit av ledigheten!!

Pratade min kära vän Sandra idag som mer än gärna ville dra med mig utomland, vill så mycket men den som inga pengar har. Eller okej jag har pengar men har ändå inte råd. Men det skulle behövas för jag är verkligen verkligen vit. tror aldrig jag varit så vit en sommar som jag är nu och ändå brukar jag inte vara brun. Men det har regnat så otroligt mycket i sommar plus att jag har jobbat mycket då. Men snart får jag träffa sötsandra igen:) hihi.

jag menar hur söt är vi inte? he-he-he. btw så är det typ sådär vit jag är nu också. loveit

Kommentarer
Postat av: Sandy

Malin nu följer du med mig linn och lisa utomlands det är barnsligt billigt och du behöver lite sommar och sol du med! Ringer dig när ja slutar idag och övertalar dig lite till så bokar vi!!!! Kom igen nu gumman ;D

2010-08-21 @ 10:34:08
Postat av: P.S

Du lever bara en gång!!!!

2010-08-21 @ 10:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0