Think about the generations and to say we want to make it a better place for our children and our children's children. So that they know it's a better world for them; and think if they can make it a better

Har varit på körskolan hela dagen idag. Första körlektionen började 08.05 så jag var där tio minuter innan. Sen satte jag mig i bilen och hade en två timmars lektion runt om i skellefteå, hann med mycket för att vara min andra (och tredje) lektion. Körde runt runt, i en mindre rondell, mycket högersvängar eftersom att jag är sämre på dom än vänster typ, start i backe, tvär bromsa, mindre och dåliga vägar, parkera, back parkera, två olika vändningar bland annat backa runt gathörn, som snabbast inre och yttre kontroll med mera. Kändes rätt bra faktiskt och ännu bättre att Erika, som jag körde med idag och nästan alla kommande lektioner, var jätte duktig och gullig. Super!

Sen satt jag i alla fall kvar på körskolan för att börja på fas A, klarade den inte innan riskettan började som varade i tre timmar efter det forsatte jag med fas A men är fantastiskt störande att jag hela tiden låg på runt 60 rätt, sista gången 62 när man behöver 64/70 för att klara den. Men ska nog dit efter skolan imorgon och hoppas på bättre lycka då, tror att jag var lite för slut i huvudet och trött i kroppen nu. Nu ska jag mysa ner mig framför teven hade jag tänkt, tjinggg


Alma tror att det är snyggt när hon ler sådär på bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0