Maybe I'm A Girl And Maybe I'm A Lonely Girl Who's In The Middle Of Something That She Doesn't Really Understand

Gick på stan igår och fick med mig tre linnen, tre par trosor och ett par solglasögon. Åkte tillbaka till Carro och var här i en timme innan vi åkte ner på stan igen och åt på Starz, gott! Sen såg vi "Remember me", den var till och med bättre än vad jag trodde innan - även om jag hade värsta förväntningarna. :D Nu väntar jag bara på att Dear John och Eclipse ska komma ut!!! :) Idag är det i alla fall strålande sol och jag hade lust att gå upp till strömpilen och kolla lite där. Men Carro är visst borta? Hon for typ nio i morse och Maggi for just på Iksu...... kulkul. Synd att man inte har några pengar på mobilen. Får hoppas att Carro kommer hem snart så vi hinner innan dom stänger!

Jag, lovar det är jag, och min man i remember me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0