mamma mia, here I go again

Hej, stannade ju i stan i helgen ifall någon missade det. Igår kom mamma med familj hit vid tio på morgonen, så det var bara att he sig upp och vi for och handlade mat till mitt tomma kylskåp! Tack mamma♥ Sen for vi på solbacken innan det bar hem till mig för att fika, hade köpt hem lite gott eftersom att LG fyller år på måndag så fick han lite presenter av mig. Sen lite prat och mamma diskade, älskar att hon alltid är så snäll att hon städar, handlar och lagar mat åt mig när hon hälsar på! :))) Så mamma lagade ju självklart maten sen innan det bar iväg till Malå för dem medan jag stannade kvar för att se lite film och mysa. Idag har jag mest pluggat körkortsteori och det går väl galant! Klarade förövrig Fordons fasen hemma igår, kung! Imorgon åker jag och Emma till halken klockan kvart över sju på morgonen, är lite nervös.. men det blir säkert kul!

Mamma, LG & Alma :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0