I better keep on walking, keep on walking

Hej, blir dåligt med bloggande när jag pluggar sönder min hjärna. Ja, jag vet att jag tjatar om att jag pluggar, men jag behöver uppmuntra mig själv med att jag är duktig, och kanske annat än nedlåtande ord om min prestation. Efter skolan tänkte jag i alla fall ta cykeln och handla men upptäckte att bakhjulet var platt vilket med största sannolikhet betyder att någon horunge -ursäkta ordvalet- har gjort hål på hjulet. ÅHH!! Gick i alla fall in och smälde igen dörren innan jag började plugga. Min hjärna är helt slut, liksom hela jag är. men jag måste göra allt, körlektion och engelskaprov imorgon. lovelife. Ber om ursäkt för att det förmodligen kan finns hundratals stavfel, är trött så att jag skulle kunna somna på bordet. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0