Heaven knows It's a joke I suppose But baby, I'm the worrying kind

Hej efter skolan slängde jag mig på cykeln och rullade, eller snarare trampade, iväg till ica för att handla. Gjorde dagens goda gärning och köpte en majblomma för tio kronor av några små pojkar som stod utan för ica och försökte sälja på folk blommor. När jag var på väg hem ringde pappa och sa att han stod utanför min lägenhet så det var bara till att lägga in en högre växel hem. Han bjöd mig på mat, som alltid då han är här, tackar så mycket. Sen hälsade vi på min farbror innan pappa begav sig hem igen. Jag läser lite i min körkortsbok och ska göra det till ögonen inte vill hålla sig uppe längre, är rätt trött. Imorgon har jag körlektion klockan åtta på morgonen i alla fall, hoppas det går bra. Sen ska jag i alla fall plugga på faserna innan riskettan börjar klockan tolv. wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0